Samen met Schepen van Lokale Economie Walter Van Baelen was burgemeester Ward Kennes deze morgen op uitnodiging van UNIZO present bij het burgemeestersontbijt dat de ondernemersorganisatie organiseerde in B&B De Casteleer. Ook verschillende lokale ondernemers waren aanwezig.

Tijdens dit ontmoetingsmoment stelden UNIZO provincie Antwerpen en UNIZO Kasterlee hun werking voor aan het gemeentebestuur. Daarbij werden de raakpunten tussen de gemeente en lokale ondernemers besproken. Concrete dossiers die aan bod kwamen: het Masterplan de Met, de linken tussen toerisme en de lokale handelaars, ruimte voor ondernemers, en de bereikbaarheid bij wegenwerken.

Ward Kennes:  “Ondernemers maken mee de gemeente. Als gemeentebestuur werken we daarom aan een positief ondernemingsklimaat in Kasterlee. Lokale ondernemers ondersteunen we ten volle.  UNIZO is voor de gemeente Kasterlee een partner in het voeren van dat beleid.”

Ward Kennes

Burgemeester van Kasterlee